Meny

onsdag 5. januar 2011

Nytt år - nye muligheter!


Godt nyttår alle sammen!

Nå er det jammen blitt et nytt år! Nyttårsaften i år ble feiret i Stavanger med kameratgjengen til min kjære, og damene dems.. :P Har møtt de fleste før. Vi var rundt 15 stykker.. Var et par single gutter som stakk etter maten.. Ble vel for mye par for dem.. :P Men jeg koste meg. Var en vellykket feiring!

Min kjære med sløyfe for anledningen, etter ønske fra meg ;)

Skål!

Katrine og meg

Nyttårsforsett?

Mitt er "som vanlig" : Spise sunt og trene regelmessig!
Begrunnelse: Bedre selvfølelse, energi og kondisjon! Kanskje tom stabilt humør.. :P

Har dessverre en tendens til å gå inn med full motivasjon.. så dabber det av litt etter litt.. Er så deilig når man er inne i en god flyt! Så slagplanen er å ta treningen rett etter jobb. Er man først inne døra og har hilst på sofaen har man lett for å bli der.

Startet mandagen med en treningsøkt, så da er jeg i gang men god samvittighet! Spiser knekkebrød med sunt pålegg på jobben. Og skal trappe ned på middagene i barnehagen. Er alltid noe godt til varmmat, og spiser jo middag hjemme og. Så kan bli mye med to middager om dagen. Og ofte spiser man masse bare fordi det er godt! Så igår spiste jeg 1 pølse og resten knekkebrød.

Startet en gang med å skrive ned hva jeg spiste også, for å blogge det (mest for min egen del egentlig..).. så tenkte jeg skulle starte litt med det igjen. Hjelper for samvittigheten hvis man må nevne for noen om man har vært lydig eller ikke... :P
Er flere av venninnene mine som har samme mål nå også! Så er godt å ha nooen å inspireres fra! Alt er mye enklere når man har gode forbilder... ;)
Været..?

Dette bildet er tatt idag den 5. januar. - Regn og bart/glatt på veiene...

Dette bildet er tatt den 30. desember.. Jeg laget snømann i barnehagen! :D

Konklusjon - Været i Stavanger skifter fortere enn du aner!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar