Meny

søndag 2. januar 2011

2. og 3. juledag

2. juledag tok jeg livet med ro hele dagen. Tittet gjennom gavene jeg hadde fått og spilte litt på keyboardet. På kvelden dro jeg bort til MonTee.

( Har to Monikaer som er nære venner. Så har bare måttet lage meg kallenavn på de. Så jeg har "Fru Eriksen" og "MonTee".. :P )

Hos MonT ble det skravling som vanlig. Vi har alltid masse å prate om. Så tok vi turen ut i Lillestrøm og møtte et par kamerater. Var veldig koselig. Vi hørte på et coverband og danset litt før vi dro hjem. Da jeg kom hjem hadde min kjære, Daniel ankommet! Han kom med et sent fly og ville hjem med kofforten - forståelig nok :)


På mandag, 3.juledag dro D og jeg innover til Oslo. Vi besøkte Ø og R som har flyttet i ny leilighet på Carl Berner. Virkelig en super fin leilighet som utstrålte Rozungen lang vei ;) Vi skravlet over en kopp toddy, og fikk noen småkaker - på det super søteste fatet!




Et sånt et ønsker jeg meg når jeg blir voksen (Les:har helt egen leilighet)



Ø og R i sin nye sofa. Jeg tok bilde for å sende til en bestemor som hadde sponset den. :)


D og R på julevisitt.


Før vi dro tok Rozung bilder av D og meg til prosjektet sitt. Hun er utdannet fotograf, og har sitt eget prosjekt gående nå hvor hun tar bilder av par i alle aldre.

Sjekk ut sida hennes: http://www.bringebaerdrops.com/

Flertallet av bilder av meg som jeg føler meg fin på er det Rozemarijn som har tatt. Så trenger du fotograf anbefaler jeg henne gjerne! :)
Jeg satte sammen et par av bildene jeg fikk tilsendt på mail. Synes vi er gasnke så søte... :D




D og jeg reiste mot sentrum igjen for å titte litt i butikker. Vi spiste også en goood middag på Friday's. Stavanger mangler Friday's, så når vi er i Oslo er det der vi prioriterer å spise. Daniel bestilte Jack Daniels burger, og jeg biff med mos og grønnsaker. Vi dristet oss også til en forrett. Nachochips! Nam nam!! Gratis påfyll på brus er heller ikke feil.. Etter å ha tømt 2 x 0,4 hver fikk vi en 0,6 hver. Den tømte vi ikke.. ;) Ble M E T T E hvertfall!

D med forretten (I heart nachos!!)


Meg med min hovedrett. (I heart biff og potetmos!!!)

I neste innlegg kommer mer om romjula med Daniel og familien min, og selvsagt nyttårsaften. Men nå skal jeg gjøre noe annet fornuftig.. Spille keyboard feks! :D

1 kommentar: