Meny

torsdag 6. januar 2011

Oppsummering

Jeg synes sånne oppsummeringsinnlegg mange har laget er litt kos jeg.. Et lite sammendrag av hva man har opplevd det siste året. Så jeg tenkte å starte med de to første månedene og skrive litt om hva jeg bedrev tiden min med i 2010.

24. januar - Innflytningsfest hos Charlotte og Andre
Vet ikke helt hva som skjedde på denne festen, men plutselig brøt det ut i allsang med: "Jeg gikk en tur på stien". Kos dere med videoklippet under... ;)


Hadde også med meg Christine, som på dette tidspunktet hadde vært sammen med min bror i en mnd. C og jeg har det alltid morro sammen! Denne festen var intet unntak. :)

30. januar - Sosial med MonTee og gjengen.
En super hyggelig kveld med en super kos gjeng. Monika har i løpet av 2010 også blitt en av mine nærmeste venninner :)

God stemning på byn (Ja, Lillestrøm er faktisk en by den også!)

--------------------

6. februar - Briller og maske inspirert fest hos Monika (Nå Fru Eriksen - men på dette tidspunkt fortsatt Miss Lucka)

Husker denne kvelden godt. Blitt veldig glad i disse jentene, og vi er gode venner og vet hvor vi har hverandre selvom vi nå bor i både Stavanger, Trondheim og Oslo. A, M og jeg har kjent hverandre siden videregående, og H studerte med M og skle rett inn.. ;)

Meg, Henri og Mon

Alle ble knipset i disse brillene i løpet av kvelden
A og H i masker
Meg og Henri

26. februar - Ut med jobbjentene.
Vi var en gjeng jevnaldrene i barnehagen jeg jobbet i før jeg flyttet til vestlandet. Vi fant på sosiale ting innimellom. Og når jeg fant frem disse bildene nå så merker jeg at jeg savner de altså. Må nok finne på noe med de når jeg kommer på østlandet igjen.

Meg, T og S :)

Happy Hour er skummelt... Ble endel øl som dere ser... :P

Det var en kort oppsummering av januar og februar i fjor. Fire ulike events, og helt tilfeldig også med fire ulike "gjenger".

Forts. følger i neste innlegg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar