Meny

lørdag 27. desember 2008

Hurra for Therese =)

1. juledag var jeg på bursdagfest i Lillestrøm hos Therese. Var flere kjente der. Bl.a sønnen min!! Håvard og jeg ble kjent for noen år tilbake, og han er så god og snill, og vi passer alltid på hverandre.

Meg og Håvard

Dette er Heidi(Piff) med sin nye kjære, Arne :)

Therese, meg, Silje og Heidi

Kvelden var meget velykket. Men da jeg var sliten og på vei hjem ville jeg jo ha meg noe nattmat. Problemet er at Skedsmo kommune har laget seg en regel hvor de ikke selger mat etter klokken 02:00. (for da blir det mindre bråk og folk kommer seg hjem og sånt..) Og nå var klokken nærmere 03:30.. Endte med at jeg måtte stelle meg i den eviglange taxikøen uten mat i magen. Det liker ikke kroppen min noe sælig.. :( Da jeg kom meg hjem fikk jeg i meg et ellerannet. Men ble liksom ikke den der nattmatstilen over det.. Så i hele dag har jeg vært skikkelig uggen.. Heldigvis gikk det bedre utover kvelden. Var på kino med June Mariann, Rozemarijn, Lars, Ole og Jeanette. Vi så Max Manus. Jeg likte filmen. Det var en litt annen måte å bli informert om hvordan ting var under krigen. Noe annet enn en tørr historietime.

Etter filmen spiste vi kinesisk på et sted som heter Chi. Meget godt med litt mat! En veldig hyggelig kveld. Har vært mye med venner den siste mnd. Vært utrolig koselig. :)) Nå skal jeg sove. Imorgen får vi familiebesøk fra Hedemark ;)

*Nattaaaa*


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar